diumenge, 13 de juny del 2010

"Potser no trigaré gaire a posar una cobla en un disc meu"

Sanjosex reflexiona al seu bloc sobre la incorporació de la cobla o la sardana perquè "a nivell musical és molt potent, bonic i interessant"

El músic i arquitecte bisbalenc Carles Sanjosé, conegut artísticament com Sanjosex, ha escrit al seu bloc personal que "no m'estranya que en Roger Mas posi instruments de cobla als seus discos, o directament algun tros de sardana… perquè a nivell musical és molt potent, bonic, interessant, etc". I afegeix que "per mi també és emocionant". Sanjosex afirma que "he pensat que potser no trigaré gaire a fer el mateix, a la meva manera…" i rebla dient: "Jo que ho tinc tant a prop…!". Unes reflexions fruit de sentir una audició de sardanes a la Bisbal de l'Empordà.

Sanjosex recorda els treballs amb la sardana de músics com Guillamino o Sisu Coromina i assegura que fer-ho "és molt temptador" i "també perillós". El guanyador del Premi Enderrock 2008 de la crítica al millor disc de cançó d'autor per 'Temps i rellotge' considera que "si t'ho agafes simplement com un grup d'instruments de vent amb un contrabaix amb unes característiques harmòniques i unes composicions que hi funcionen i que han demostrat la seva eficàcia (les sardanes), pot ser collonut".

[Carles Sanjosé/
Fotos extretes de Sanjosex.com i del seu Myspace]