El Departament de Cultura considera que ha tingut “bona acollida”
L'anunci de la Generalitat de Catalunya amb el lema 'Per la cultura popular, som-hi!' ha estat valorat per fonts del govern de manera positiva i afirmen que “ha tingut una bona acollida”. També destaquen que ha estat el primer anunci institucional que el Departament de Cultura i Mitjans Audiovisuals ha dedicat a la cultura popular. Aquesta valoració arriba un mes després que SARDANEJANT preguntés per la campanya que es va emetre entre el 14 i el 31 de desembre per ràdio i televisió.
Segons les mateixes fonts oficials de la conselleria, l'anunci no tenia un pressupost específic perquè "és produït per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i entra dins de l'acord-marc subscrit entre el Departament i la Corporació per al foment de la cultura", dins del qual han entrat anuncis com el de la promoció de la lectura. Així mateix, la falca de ràdio també es va emetre per RAC1 amb motiu "d'acords per altres anuncis que ja s'havien contractat però que finalment no s'havien emès".
La campanya de la cultura popular es va fer amb la voluntat "d'intentar presentar diferents elements de la cultura popular de manera atractiva i destacant els seus valors de participació ciutadana i el seu caràcter patrimonial i festiu".
Des de la conselleria apunten que "en la mesura que econòmicament sigui viable es tornarà a fer, si és possible, durant l'any".
Notícies relacionades:
· La Generalitat no explica l'anunci de la cultura popular (30/12/2009)
·Una colla ponentina, a l'anunci per la cultura popular (23/12/2009)